Nová studie v časopise Journal of Computer Assisted Learning

V časopise Journal of Computer Assisted Learning byla publikována studie s názvem Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school. Spoluautorkou této studie je Karla Brücknerová.

19. 3. 2024

Experimentální studie zkoumá, jaký efekt má intervence využívající virtuální realitu v hodině zeměpisu na učební výsledky žáků v běžné základní škole a na víceletém gymnáziu.

Výsledky naznačují, že zavedení nové technologie v transmisivním způsobu vyučování může spíše prohloubit vzdělávací nerovnosti mezi základními školami a víceletými gymnázii, než že by je pomáhala překlenout.

Studie je dostupná v režimu Open Access. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jcal.12973
Bez popisku

Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info