Adolescenti se s technologiemi nejvíc naučí sami, rodiče ani školy je nemotivují!

16. 6. 2022

Tým tvořený Jiřím Zounkem, Liborem Juhaňákem a Klárou Záleskou mapoval život 15letých žáků základních škol, přičemž sledoval využívání technologií učiteli, ale mluvil také s rodiči a samozřejmě i se samotnými žáky. Nejen uplynulé covidové období prokázalo, jak důležitou roli budou do budoucna hrát v životech všech lidí technologie a schopnost je ovládat. České školy i rodiny ale tápou v tom, jak v jejich využívání mladou generaci podpořit.
Svoje poznatky shrnuli do knihy s názvem Život a vzdělávání digitálních náctiletých, kde také dávají řadu tipů, na čem by se v tomto ohledu mělo pracovat. Přečtěte si více v článku.

Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info