Avizujeme termíny výuky a předměty pro kombinované studium – jaro 2020
Zapište si do kalendáře termíny výuky v jarním semestru 2020. Konkretizovaný rozvrh bude doplněn do začátku semestru.
TERMÍNY VÝUKY A PŘEDMĚTY PRO KS – JARO 2020
1. ročník bc. Pedagogika – učebna C43 – liché týdny
Termíny:
- 28.-29. 2., 13.-14. 3., 27.-28. 3., 24.-25. 4., 22.-23. 5. (v čase 8:00-19:00)
Předměty:
- Pedagogické teorie PGBK003
- Alternativní pohledy na školu PGBK004
- Pedagogická psychologie PGBK008
- Sociální psychologie PGBK109
- Digitální technologie PGBK104
- Vzdělávání dospělých PGBK108
2. ročník bc. Pedagogika – učebna B2.34 – liché týdny
Termíny:
- 28.-29. 2., 13.-14. 3., 27.-28. 3., 24.-25. 4., 22.-23. 5. (v čase 8:00-19:00)
- Sobotní výuka bude v tomto případě probíhat výjimečně, detaily budou upřesněny.
Předměty:
- Metody a techniky výzkumu PGK31A39
- Didaktika PGK21A30
- Pedagogická psychologie PGK22B43
- Školní poradenství PGK51B98
- Předškolní pedagogika PGK42B86
- Pedagogika rodiny PGK32B58
- ICT ve vzdělávání PGK22B22
1. ročník NMgr. Pedagogika – učebna B2.34 – sudé týdny
Termíny:
- 21.-22. 2., 6.-7. 3., 20.-21. 3., 3.-4. 4., 17.-18. 4., 15.-16. 5. (v čase 8:00-19:00)
Předměty:
- Pedagogická evaluace PGMK005
- Kvantitativní výzkum PGMK006
- E-learning PGMK102
- Profesní seniorita PGMK105
- Andragogika PGMK104
- Education in the Era of Globalization PGMK120
- Osobnostně sociální výchova PGMK108
1. ročník NMgr. Andragogika – učebna C43 – sudé týdny
Termíny:
- 21.-22. 2., 6.-7. 3., 20.-21. 3., 3.-4. 4., 17.-18. 4., 15.-16. 5. (v čase 8:00-19:00)
Předměty:
- Pedagogická evaluace PAMK149
- Kvantitativní výzkum PAMK004
- E-learning PAMK125
- Profesní seniorita PAM146
- Andragogika II PAMK002
- Didaktika vzdělávání dospělých PAMK010
- Právní a ekonomické aspekty vzdělávání dospělých PAMK107
Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.