Grantová agentura ocenila pedagogický výzkum na fakultě
Několikaletý výzkum dialogu učitele a žáka a jeho vlivu na proces učení, kterým se na FF MU zabýval tým prof. Kláry Šeďové, ocenilo ve svém závěrečném hodnocení předsednictvo Grantové agentury České republiky stupněm „vynikající“. Řešitelé získali Cenu předsedy Grantové agentury České republiky za rok 2020.

Z hodnocení projektu Grantovou agenturou ČR:
(...) jménem předsednictva Grantové agentury České republiky (dále jen „GA ČR“) si Vám dovoluji poblahopřát k závěrečnému hodnocení Vámi řešeného projektu č. 17-03643S s názvem Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků stupněm „vynikající“.
Předsednictvo GA ČR svým rozhodnutím potvrdilo hodnocení projektu navržené expertními a poradními orgány, jež ocenily dosažení mimořádných výsledků, které splňují vysoké nároky kladené na vědeckou a výzkumnou činnost, přispívají k rozšíření současného stavu poznání a významně zasahují do vývoje příslušného oboru, a to nejen v českém prostředí, ale i v mezinárodním kontextu.
S přátelským pozdravem
prof. RNDr. Jaroslav Koča, DrSc.
předseda Grantové agentury České republiky
Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.