Hledáme studentské asistenty do výzkumného projektu doktora Lintnera
Do projektu „Vědění a normy ve zprostředkované společnosti“ hledáme šikovné magisterské nebo bakalářské studenty Pedagogiky, Sociální pedagogiky a poradenství, Andragogiky nebo Psychologie.
Do projektu „Vědění a normy ve zprostředkované společnosti“ hledáme šikovné magisterské nebo bakalářské studenty Pedagogiky, Sociální pedagogiky a poradenství, Andragogiky nebo Psychologie, kteří chtějí získat cenné zkušenosti s výzkumem a přispět k rozvoji poznání v oblastech:
- AI gramotnost u dětí i dospělých,
- šíření AI-generovaných hoaxů na internetu.
Co budete dělat?
- Podílet se na přípravě systematických přehledových studií, sběru a čištění dat z mezinárodních databází.
- Přispívat ke kvantitativní analýze dat a psaní odborných článků.
-Poskytovat administrativní podporu.
Co se naučíte?
- Týmovou výzkumnou práci s mezinárodním přesahem.
- Psaní odborných textů v angličtině.
Co od vás očekáváme?
- Aktivní studium na magisterském nebo bakalářském stupni Pedagogiky, Sociální pedagogiky a poradenství, Andragogiky nebo Psychologie.
- Základní znalost kvantitativního výzkumu.
- Schopnost pracovat s akademickými texty v angličtině (minimálně úroveň B2).
Co nabízíme?
- Možnost zapojení do projektu na dva roky (začátek leden 2025).
- Flexibilní spolupráci na DPP s rozsahem až 300 hodin ročně.
- Odměna 230 Kč/hod.
Máte zájem? Zašlete svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis (max. 500 slov) na e-mail tomas.lintner@mail.muni.cz nejpozději do 13.12.2024.
Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.