Zveřejnění rozvrhů pro kombinované studium – jaro 2025
Vážené studentky, vážení studenti, zveřejňujeme aktuální rozvrhy pro navazující magisterské kombinované programy.
Máme první absolventy bakalářského studia Pedagogiky se specializací na digitální technologie ve vzdělávání (DIGITED).
Státní zkoušky obsahovaly jeden výrazný inovativní prvek: Studenti museli prezentovat a obhájit vlastní e-portfolio, které se skládalo z jejich prací v průběhu studia (včetně praxí).
Jsme navíc rádi, že někteří studenti již pracují ve firmách zabývajících se e-learningem.
Vážené studentky, vážení studenti, zveřejňujeme aktuální rozvrhy pro navazující magisterské kombinované programy.
Výzkumný tým pod vedením prof. Kláry Šeďové právě publikoval studii v prestižním časopise Language and Education, která zkoumá dopad intervence zaměřené na vyváženější účast žáků v třídním dialogu. Šest učitelů prošlo profesním rozvojem, který zahrnoval workshopy, společné plánování a video-reflexe. Výsledky ukázaly, že v intervenčních třídách došlo k výraznému nárůstu mluvení u dříve tichých žáků, zatímco dominantní žáci začali poskytovat obsáhlejší odpovědi. Učitelé začali více využívat otevřené otázky a podněty ke zvýšení zapojení všech žáků. Studie naznačuje, že cílený profesní rozvoj může zlepšit rovnost v komunikaci a podpořit inkluzivnější vzdělávací prostředí.