Nová studie v časopise Journal of Computer Assisted Learning
V časopise Journal of Computer Assisted Learning byla publikována studie s názvem Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school. Spoluautorkou této studie je Karla Brücknerová.
Experimentální studie zkoumá, jaký efekt má intervence využívající virtuální realitu v hodině zeměpisu na učební výsledky žáků v běžné základní škole a na víceletém gymnáziu.
Výsledky naznačují, že zavedení nové technologie v transmisivním způsobu vyučování může spíše prohloubit vzdělávací nerovnosti mezi základními školami a víceletými gymnázii, než že by je pomáhala překlenout.

Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.