Nová studie v časopise Journal of Computer Assisted Learning
V časopise Journal of Computer Assisted Learning byla publikována studie s názvem Who benefits and who doesn't in virtual reality learning: An experimental study comparing two types of school. Spoluautorkou této studie je Karla Brücknerová.
Experimentální studie zkoumá, jaký efekt má intervence využívající virtuální realitu v hodině zeměpisu na učební výsledky žáků v běžné základní škole a na víceletém gymnáziu.
Výsledky naznačují, že zavedení nové technologie v transmisivním způsobu vyučování může spíše prohloubit vzdělávací nerovnosti mezi základními školami a víceletými gymnázii, než že by je pomáhala překlenout.
![Bez popisku](https://cdn.muni.cz/media/3637866/snimek-obrazovky-2024-03-19-125507.png?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133553265690000000&width=575)
Více článků
-
Tomášovi Lintnerovi právě vyšla nová studie v top časopise Educational Research Review! Studie ukazuje, že motivační stipendia, která používá většina českých vysokých škol, ve výsledku zlepšují výkon studentů jen velmi málo. Většina schémat podpory je v podstatě jen pro vyvolené a existuje pouze malé procento, které na ni dosáhne. Pro většinu studentů může být spíše demotivující, protože dopředu ví, že na stipendium nedosáhnou.
-
Adaptační programy pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programu
Sdílíme informace k adaptačním programům pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů, které se uskuteční v Orientačním týdnu.