Nová studie v časopise Pedagogy, Culture & Society
V časopise Pedagogy, Culture & Society byla publikována kvalitativní studie, která popisuje, jak české školy zvládly adaptaci velké vlny ukrajinských žáků, kteří uprchli před ruskou invazí. Jejími autory je tým výzkumníků ÚPV a SYRI.
Studie přináší zajímavý vhled do toho, jak české základní školy zvládly adaptaci velké vlny ukrajinských žáků, kteří uprchli před ruskou invazí.
Studie je dostupná v režimu Open Access.
![Bez popisku](https://cdn.muni.cz/media/3671821/snimek-obrazovky-2024-06-10-144424.png?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133625046330000000&width=575)
Více článků
-
Tomášovi Lintnerovi právě vyšla nová studie v top časopise Educational Research Review! Studie ukazuje, že motivační stipendia, která používá většina českých vysokých škol, ve výsledku zlepšují výkon studentů jen velmi málo. Většina schémat podpory je v podstatě jen pro vyvolené a existuje pouze malé procento, které na ni dosáhne. Pro většinu studentů může být spíše demotivující, protože dopředu ví, že na stipendium nedosáhnou.
-
Adaptační programy pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programu
Sdílíme informace k adaptačním programům pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů, které se uskuteční v Orientačním týdnu.