Nová studie v časopise Pedagogy, Culture & Society
V časopise Pedagogy, Culture & Society byla publikována kvalitativní studie, která popisuje, jak české školy zvládly adaptaci velké vlny ukrajinských žáků, kteří uprchli před ruskou invazí. Jejími autory je tým výzkumníků ÚPV a SYRI.
Studie přináší zajímavý vhled do toho, jak české základní školy zvládly adaptaci velké vlny ukrajinských žáků, kteří uprchli před ruskou invazí.
Studie je dostupná v režimu Open Access.

Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.