Nová studie v prestižním časopise Humanities and Social Sciences Communications
V časopise Humanities and Social Sciences Communications byla publikována kvalitativní studie k vnímané pracovní schopnosti učitelů. Jejími autory jsou naši kolegové Petr Hlaďo a Klára Harvánková.
Studie přináší zajímavý vhled do toho, jak je pracovní schopnost učitelů ovlivňována jejich pracovními nároky, mimopracovními povinnostmi, vyvážeností pracovního a mimopracovního života (work-life balance), pracovním stresem či zdravím.
Studie je dostupná v režimu Open Access.
![Bez popisku](https://cdn.muni.cz/media/3631068/obr.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133540183420000000&width=575)
Více článků
-
Tomášovi Lintnerovi právě vyšla nová studie v top časopise Educational Research Review! Studie ukazuje, že motivační stipendia, která používá většina českých vysokých škol, ve výsledku zlepšují výkon studentů jen velmi málo. Většina schémat podpory je v podstatě jen pro vyvolené a existuje pouze malé procento, které na ni dosáhne. Pro většinu studentů může být spíše demotivující, protože dopředu ví, že na stipendium nedosáhnou.
-
Adaptační programy pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programu
Sdílíme informace k adaptačním programům pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů, které se uskuteční v Orientačním týdnu.