Nová studie v prestižním časopise Journal of Education for Teaching
Přečtěte si novou studii v prestižním časopise Journal of Education for Teaching, jejiž autorem je doktor Roman Švaříček.
Víte, že slepé uličky mohou otevřít dveře k novým přístupům v učení a vzdělávání?
Nový článek Romana Švaříčka v prestižním časopise Journal of Education for Teaching nabízí nový pohled na to, jak se z těchto zdánlivých konců mohou stát nové začátky v učitelské praxi.
Více článků
-
Tomášovi Lintnerovi právě vyšla nová studie v top časopise Educational Research Review! Studie ukazuje, že motivační stipendia, která používá většina českých vysokých škol, ve výsledku zlepšují výkon studentů jen velmi málo. Většina schémat podpory je v podstatě jen pro vyvolené a existuje pouze malé procento, které na ni dosáhne. Pro většinu studentů může být spíše demotivující, protože dopředu ví, že na stipendium nedosáhnou.
-
Adaptační programy pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programu
Sdílíme informace k adaptačním programům pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů, které se uskuteční v Orientačním týdnu.