Nová studie v prestižním časopise Social Networks
V časopise Social Networks byla publikována studie, která popisuje spolupráci mezi žáky v menších skupinkách v průběhu vyučovací hodiny. Jejími autory jsou Tomáš Lintner, Tomáš Diviák a Barbora Nekardová.
Studie dokládá, že je klíčové, jak učitelé poskládají skupiny pro skupinové práce. Vztahy mezi žáky pak ovlivňují, s kým budou ve skupinové práci interagovat. Studie vznikla v rámci GAČR projektu Collectivity in Dialogic Learning a Institutu SYRI.
Studie je dostupná v Open Access.

Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.