Dr. Majcík hostem ve Studiu ČT 24
Výsledky, které přinesl výzkum mládeže jsou zajímavé i pro širokou veřejnost. Ve Studiu ČT 24 o tom hovořil náš kolega Martin Majcík. Na výstup se můžete podívat od minuty 13:44,
V časopise Social Networks byla publikována studie, která popisuje spolupráci mezi žáky v menších skupinkách v průběhu vyučovací hodiny. Jejími autory jsou Tomáš Lintner, Tomáš Diviák a Barbora Nekardová.
Studie dokládá, že je klíčové, jak učitelé poskládají skupiny pro skupinové práce. Vztahy mezi žáky pak ovlivňují, s kým budou ve skupinové práci interagovat. Studie vznikla v rámci GAČR projektu Collectivity in Dialogic Learning a Institutu SYRI.
Studie je dostupná v Open Access.
Výsledky, které přinesl výzkum mládeže jsou zajímavé i pro širokou veřejnost. Ve Studiu ČT 24 o tom hovořil náš kolega Martin Majcík. Na výstup se můžete podívat od minuty 13:44,
Nová studie, na níž se podílel i Tomáš Lintner, přináší nový pohled na vztahy mezi vrstevníky v kontextu šikany. Zjištění ukazují, že oběti neztrácejí na oblibě ani se nestávají více odmítanými, avšak mezi samotnými oběťmi se může objevovat vzájemné napětí.