Zveřejnění rozvrhů pro kombinované studium – jaro 2025
Vážené studentky, vážení studenti, zveřejňujeme aktuální rozvrhy pro navazující magisterské kombinované programy.
Na základě aktuální situace je odevzdávání diplomových prací studentů ÚPV stanoveno v řádném termínu, tedy do 30. 11. 2020 (včetně).
Práce odevzdávejte výhradně v elektronické podobě v IS MUNI.
Doporučujeme včas zkontrolovat s vedoucím Vaší práce, že máte v IS MUNI zadaný český i anglický název práce a veškeré další povinné formality. POZOR, pokud název odevzdané práce nebude shodný se zadáním v IS MUNI, nemůže být Vaše DP převzata!
Státní závěrečné zkoušky se budou konat v únoru 2021. Přesné termíny budou včas upřesněny a zveřejněny. Všichni studenti musí být přihlášeni ke zkušebnímu termínu předmětu Státní závěrečná zkouška v IS MUNI.
V případě nutných změn souvisejících s aktuálně platnými mimořádnými opatřeními, které se týkají COVID-19, vás budeme informovat.
Vážené studentky, vážení studenti, zveřejňujeme aktuální rozvrhy pro navazující magisterské kombinované programy.
Výzkumný tým pod vedením prof. Kláry Šeďové právě publikoval studii v prestižním časopise Language and Education, která zkoumá dopad intervence zaměřené na vyváženější účast žáků v třídním dialogu. Šest učitelů prošlo profesním rozvojem, který zahrnoval workshopy, společné plánování a video-reflexe. Výsledky ukázaly, že v intervenčních třídách došlo k výraznému nárůstu mluvení u dříve tichých žáků, zatímco dominantní žáci začali poskytovat obsáhlejší odpovědi. Učitelé začali více využívat otevřené otázky a podněty ke zvýšení zapojení všech žáků. Studie naznačuje, že cílený profesní rozvoj může zlepšit rovnost v komunikaci a podpořit inkluzivnější vzdělávací prostředí.