Úvodní programy pro nově nastupující studenty na podzim 2022
Milí studenti prvních ročníků, aby vám studium na naší katedře začalo co nejpříjemněji a nejefektivněji, Ústav pedagogických věd pro vás připravuje uvítací informativní, adaptační a motivační programy!

Nejprve proběhne úvodní Orientační setkání 12. září v učebně B2.23. To je společné pro všechny studenty Ústavu pedagogických věd, dozvíte se zde základní informace užitečné pro jakýkoli program, v bakalářském či magisterském studiu. Schůzka nebude delší než dvě hodiny.
- Pro studenty prvních ročníků prezenčních bakalářských programů proběhnou jednodenní Adaptační programy.
Pro studenty programu Pedagogika proběhne akce v úterý 20.9. od 9:00 a pro studenty programu Sociální pedagogika a poradenství ve čtvrtek 22.9. od 9:00. Oba Adaptační programy budou probíhat v učebně C43 a v okolí fakulty. Adaptační programy v celém rozsahu jsou povinnou součástí předmětu Obecná pedagogika. V den, kdy probíhá adaptační program, jsou studenti automaticky omluveni z veškeré výuky na ÚPV. Aktuální informace naleznete na FB ÚPV a na Instagramu.
- Pro studenty prvních ročníků prezenčních magisterských programů jsou připraveny akce s názvem Magistart.
Budou probíhat vždy v učebně C43 od 14 do 20 hodin. Pro prezenční program Pedagogika se uskuteční Magistart 13.9., pro prezenční program Sociální pedagogika a poradenství 14.9. a pro prezenční program Andragogika 15.9. Opět platí, že v uvedené časy jsou studenti omluveni z veškeré výuky na ÚPV.
- Pro studenty prvních ročníků kombinovaných magisterských programů Pedagogika a Andragogika proběhne adaptační setkání v rámci úvodního pátečního bloku dle rozvrhu v termínu 16.9.
Všem studentům prvních ročníků přejeme hladký vstup do studia!
Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.