Vyhlášení výběrového řízení na zahraniční studijní pobyty v rámci programu ERASMUS+ pro jarní semestr akademického roku 2022/2023
Dneškem počínaje je možné se přihlásit na studijní program Erasmus + pro jarní semestr akademického roku 2022/2023! Přihlášky vyplňujte do 20.6.2022 v ISOISu: https://isois.ois.muni.cz/cs/outgoing-application/application/.
Přejeme dobrou volbu zahraniční univerzity.
Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty MU vyhlašuje výběrové řízení pro tyto partnerské univerzity:
Město |
Zahraniční univerzita |
Úroveň studia v době výjezdu |
Počet volných míst |
Antalya |
Mgr./PhD |
1 |
|
Antwerpen |
Mgr./PhD |
2 |
|
Budapest |
Mgr./PhD |
2 |
|
Debrecen |
Mgr./PhD |
2 |
|
Essen |
Bc./Mgr. |
2 |
|
Firenze* |
Mgr./PhD |
1 |
|
Innsbruck |
Bc./Mgr. |
1 |
|
Küçükçekmece/İstanbul |
Bc./Mgr. |
2 |
|
Nicosia |
Bc./Mgr. |
2 |
|
Pecs |
Mgr. |
2 |
|
Riga |
Bc./Mgr./PhD |
1 |
|
* Znalost tamního oficiálního jazyka výhodou – velmi omezená nabídka předmětů v angličtině |
Termín výběrového řízení na zahraniční studijní pobyty v rámci programu ERASMUS +
pro jarní semestr akademického roku 2022/2023:
23.5.2022–20.6.2022
Jak se přihlásit do výběrového řízení?
- Vyplňte elektronickou přihlášku prostřednictvím systému ISOIS na: https://isois.ois.muni.cz/cs/outgoing-application/application/
- Součástí elektronické přihlášky je přiložení motivačního dopisu, ve kterém je vhodné zdůvodnit zájem o studium v zahraničí.
- Vyplněnou přihlášku s přílohou nezapomeňte odeslat do 20.6.2022 (do 23:59).
- O výsledcích výběrového řízení budou všichni vybraní studenti informováni do 27.6.2022 prostřednictvím e-mailu, který bude nutné potvrdit na základě uvedeného odkazu.
V případě dotazů či nejasností se můžete obrátit na Terezu Vengřinovou: vengrinova@phil.muni.cz
Více článků
-
Jak jsou na tom české školy pět let po covidu? To si můžete poslechnout v reportáži ČT24, ve které vystoupil náš kolega Tomáš Lintner. Celá reportáž začíná od minuty 18:20 (kolega Lintner pak hovoří od 20:28).
-
Nová studie v prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology!
V prestižním časopise Australasian Journal of Educational Technology byl publikována nová studie našich kolegů pod vedením Libora Juhaňáka. Studie se zabývá vlivem metakognitivních pobídek na studijní výsledky. Autorský tým zároveň děkuje studentům, kteří se experimentu účastnili.