Výzkumný tým

Komunikace ve školní třídě

Již 10 let se zabýváme otázkou, jakým způsobem probíhá komunikace mezi učitelem a žáky ve školní třídě. V prvním výzkumném projektu jsme se zabývali deskripcí výukové komunikace na druhém stupni základní školy v humanitních předmětech, ve druhém projektu jsme se skrze intervenčně laděný vzdělávací program pokusili společně s několika učiteli zavést dialogické vyučování do běžné výuky a nyní se v třetím projektu pokoušíme zjistit vztahy mezi vzdělávacími výsledky žáků a charakteristikami výukové komunikace. Naším cílem je přispět k pochopení a k možnému zlepšení toho, co se ve školní třídě po komunikační stránce děje.

Kniha Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.

 

Lidé

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info