Učení a vzdělávání dospělých: Kontexty, teorie a výzkumy
Rabušicová, M. (Ed.). (2024). Učení a vzdělávání dospělých: Kontexty, teorie a výzkumy. Grada.
Zounek, J., Juhaňák, L., & Záleská, K. (2022). Life and learning of digital teens: adolescents and digital technology in the Czech Republic. Springer.
Kniha uvádí řadu postřehů o vzdělávání a životě digitální mládeže. Zároveň nabízí širokou škálu srovnání tohoto tématu na národní a mezinárodní úrovni. Kniha je i rovněž přínosem pro pedagogy, protože se zabývá problematikou učení s digitálními technologiemi ve škole i mimo ni.
Více informací zde: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-90040-3
Rabušicová, M. (Ed.). (2024). Učení a vzdělávání dospělých: Kontexty, teorie a výzkumy. Grada.
Zounek, J., Polouček, O., & Šimáně, M. (2024). (Post)Socialist Transformation of Primary Schools: Processes, Stories and Challenges in the Czech Republic. Springer.